G-W6C7JJ1LVE

اخبار

آخرین اخبار ملک را از طریق سامانه ما پیگیری کنید

جولان پول‌های سرگردان در زمین‌های غرب مازندران

یک فعال اقتصادی حوزه املاک و مستغلات در غرب مازندران با تایید این موضوع گفت : پول های سرگردانی در دست مردم است و از آنجا که هیچ برنامه ای برای جذب آنها نداریم هر بار یک موضوعی را تحت تاثیر قرار می دهد که از نمونه بارز آن تقاضا برای خرید زمین است.

سیروس امینیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : خریداران زمین های غرب مازندران اکثرا پایتخت نشین ها و مرکز نشین ها هستند و تمایل دارند سرمایه های خود را به اینجا منتقل کنند که دلایل خاص خود را دارد.

وی شرایط آب و هوایی ، کوتاه شدن فاصله زمانی بین تهران تا مازندران ، اعلام نمودن منطقه آزاد و افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر را از عوامل گرایش مردم غیر بومی برای خرید زمین عنوان کرد و اظهار داشت : این ظرفیت های ایجاد شده که کمتر در مناطق دیگر کشور به چشم می خورد باعث سرازیر شدن پول های سرگردان به این منطقه و رونق خرید و فروش زمین شد.

امینیان خاطر نشان کرد : وقتی در کمتر از سه ساعت به پایتخت کشور می رسید و فرودگاه رامسر برای فرود پروازهای خارجی آماده شده و سیل گردشگران خارجی در راه است مسلما سرمایه گذاری در این شرایط منافع زیادی را به همراه خواهد داشت.

به گفته این فعال اقتصادی ، با وجود چنین امتیازهایی هنوز بسیاری از زیرساخت های منطقه فراهم نشده و معلوم نیست که مسئولان چگونه می خواهند این عقب ماندگی را جبران نمایند.

وی پیش بینی کرد که روند خرید و فروش زمین تا اواخر تابستان ادامه داشته باشد و قیمت ها نیز روند افزایشی خود را ادامه خواهد داد.

هفته گذشته با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و محلی طرح توسعه باند جدید فرودگاه رامسر به بهره برداری رسید.

وزیر راه و شهرسازی در این آیین گفت که با افتتاح باند بتنی جدید فرودگاه رامسر، ۱۶ ایرلاین و ۷۰ درصد ناوگان هوایی کشور امکان برقراری پرواز را به رامسر خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *